Гарантія

Вся продукція, яку ми пропонуємо – офіційна, має всі сертифікати та офіційну гарантію від 12 до 84 місяців залежно від обраного виробника.

Загальні положення гарантії

  1. Компанія «Дім тепла» гарантує належну якість матеріалів та виконання продукції та, у разі виявлення виробничих дефектів та недоліків у виробах, бере на себе зобов'язання щодо задоволення вимог споживачів щодо усунення цих недоліків відповідно до вимог чинного законодавства щодо захисту прав споживачів.
  2. Наша компанія зобов'язується безкоштовно усунути недоліки або виробничі дефекти, виявлені протягом гарантійного терміну експлуатації виробів відповідно до умов, викладених в оригінальній гарантії виробника та цих правил гарантійних вимог шляхом виконання ремонту виробу або окремих його деталей, а у разі неможливості - шляхом заміни на виріб належної якості.
  3. Ця гарантія не виключає, не обмежує та не припиняє права споживачів, передбачені законодавством щодо захисту прав споживачів
  4. Компанія «Дім тепла» залишає за собою право відмовити у гарантійному обслуговуванні у разі недотримання наведених нижче правил гарантійних вимог.
  5. Товар, що був придбаний за кордоном, не підлягає гарантії на території України!

Гарантійні зобов'язання виникають у таких випадках

  1. Право на гарантійне обслуговування має власник оригінальної продукції при пред'явленні зареєстрованого Гарантійного талону та документа, що підтверджує її купівлю-продаж (чек, видаткова накладна). Документ купівлі-продажу повинен містити: дату продажу, назву та маркування конкретного виробу, його серійний номер (за наявності), контактну інформацію, друк та підпис продавця та покупця.
  2. Період дії гарантії починається з покупки і вказується в документі купівлі-продажу. Документ без дати, друку, підпису продавця, з ушкодженнями чи виправленнями у тексті вважається недійсним.
  3. Гарантійний термін експлуатації на корпус камінної топки або печі прописаний в інструкції користувача згідно з оригінальною гарантією виробника.
  4. Монтаж та налаштування виробів повинні бути здійснені кваліфікованими спеціалістами з-поміж сертифікованих дилерів або монтажників.

Гарантійні зобов'язання не виникають у таких випадках

  1. якщо виріб використовується не за прямим призначенням
  2. якщо недоліки виникли внаслідок механічних пошкоджень виробу або внаслідок внесення непередбачених виробником змін до конструкції виробу
  3. якщо недоліки викликані дією непереборної сили, навмисними або необережними діями (бездіяльністю) споживача або третіх осіб (пошкодження електричним струмом, пожежа, підтоплення, паводок, потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин та ін.)
  4. якщо недоліки виникли внаслідок інсталяції, здійсненої без дотримання вимог до монтажу, визначених у документації виробника, що додається до виробу;
  5. у разі порушення правил та умов експлуатації виробу, зокрема внаслідок використання нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів (палива), не відповідають рекомендаціям виробника та недотримання інших вимог, визначених у документації виробника, що додається до нього;
  6. якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту або інших дій третіх осіб, які спричинили втрату його споживчих якостей
  7. неправильну роботу виробу, спричинену зовнішніми факторами, що не залежать від Гаранта
  8. гарантія не поширюється на скло та ущільнювачі, а також запчастини, пошкоджені внаслідок необережного поводження з виробом або недотримання правил експлуатації, зокрема:

•    застосування не деревини, а іншого палива,
•    завантаження топки дровами на максимум,
•   занадто інтенсивного розпалювання вогню в нерозігрітій топці,
•    заливки топки водою,
•   механічних пошкоджень,
•   недотримання інструкції з монтажу,
•    розпалювання вогню в недобудованій конструкції каміна,
•   корозії - топку слід берегти від вологості,
•    поганої тяги в димарі;
•   пошкодження в результаті транспортування.

Відшкодування

  1. За наявності претензій до виробу, покупець повинен звернутися до нашого магазину особисто, за телефоном 068 11 535 11 або електронною поштою shop@dimtepla.com
  2. Компанія «Дім тепла» не несе відповідальності за можливу шкоду, прямо або побічно завдану продукцією людям, домашнім тваринам, майну у разі, якщо це сталося внаслідок недотримання правил та умов експлуатації, монтажу навмисних чи необережних дій (бездіяльності) споживача або третіх осіб, недотримання правил та умов експлуатації, передбачених документацією виробника, встановлення виробу некваліфікованими фахівцями.

Крім цих умов гарантійного обслуговування, ми надаємо консультативну та практичну допомогу з використання та експлуатації виробів. Настійно рекомендуємо систематично залучати кваліфікованих спеціалістів для здійснення сервісного обслуговування та профілактичного обслуговування роботи виробів.

Сервісне обслуговування

Фахівці нашої компанії здійснюють такі види сервісного обслуговування:

  • перевірка працездатності димоходу та його прочищення, включаючи компоненти димоходу (шиберна заслінка, конденсатозбірник/ревізія, оголовок);
  • контроль стану цегляної кладки димоходу, стикування елементів сталевого та керамічного димоходу;
  • контрольно-вимірювальний замір розрядження повітря в димарі;
  • чищення оголовка димової труби;
  • перевірка стану елементів кріплення димоходу (розтяжки, хомути, кронштейни, елементи кріплення до стіни) та їх протяжка;
  • очищення камери згоряння від сажі;
  • перевірка елементів кріплення внутрішніх частин топки (дефлектор, стінки топки);
  • перевірка механізмів відкривання та стану ущільнювальних шнурів топки, печі,
  • чищення скла;
  • змащування дверних петель та замикаючого механізму.

Ці роботи бажано проводити приблизно один раз на рік перед початком опалювального сезону.